A reményt keltő idénykezdés és nyári évközép szoros csatái után joggal várhattuk, hogy 2008 után, 10 évvel később ismét egy vérvörös és egy ezüstszürke gépjármű csaphat össze a fináléban, de ez a remény egyre fakóbbá válik.
Vannak a hirtelen bekövetkező, drasztikus visszaesések, ilyen ha az embert elüti egy autó például, s a korházban 2 nap múlva kómában meghal. Ehhez hasonló volt a tavalyi Szingapúri nagydíj, ahol látványos lejtmenetbe kezdett a az addig komolyan a címért küzdő olasz csapat. Majdan jött a tragikomikus eseménysorozat, később az amatőr piti hibák, és a bajnoki esélyek, hipp-hopp elszálltak.
Viszont vannak olyan tendenciák is, mint a rák, ami ellen lehet küzdeni, de nagy eséllyel a személynek lassú, nyomorúságos halált fog okozni. Nos, pont ilyennek látom az idei Ferrari helyzetét. Egyszerűen semmi nem áll össze nekik. Kapkodnak, hibás taktikát választanak, a szárnysegédnek tökéletes Kimit ha úgy esik, szabotálják, ami egy végképp rossz ötlet, megjegyzem. S ennek fejében lám csodát, az amúgy is a stresszre hajlamos Vettelt már annyira nyomja a megfelelési kényszer, hogy egyszerűen a tempóját, és az autója beállításait sem találja.
Mindezek hatására a helyzet az, hogy már matekozni kezdtek a kedves szakújságírok, és megállapítják: Minden. Versenyt. Meg. Kell. Nyerni! Köszi Basszátok meg,így biztos sikerülni fog neki. 'Nagy a nyomás, nagy lesz a siker', na persze.
E szituációt tökéletesen kihasználva pedig tarol a Mercedes Lewis Hamiltonnal. Az autó eddigi primadonna hibáit mind kijavították, a britet felhergelték, Bottast pedig elcsöndesítették / az nem nehéz feladat /. Így pedig már megvan minden az ütőképes recept a bajnoki cím eléréséhez. Ezt látjuk jelenleg hölgyeim, uraim.
Hamilton Szingapúri pole köre pedig akkorát alázott, pusztított,hogy tátott szájjal néztem, ahogy jönnek a lila szektorok egymás után. Onnan is, ahol eddig nem a Mercedes volt a leggyorsabb. Nagyon rég volt már, amikor ez az ember le tudott nyűgözni, de most be kell valljam, sikerült. Persze aztán láttam mit bohóckodik a kamerák előtt, és egyből elillant a varázs.
Így állunk hát 6 futammal a vége előtt, most következik az Orosz nagydíj, amiről valamiért azt hittem, már volt idén, talán csak azért, mert annyira jelentéktelennek tartom. A szabadedzések után, nem sokkal az időmérő előtt fejezem be ezt a szösszenetet, és látom a Mercedesek hihetetlen fölényét, jó alvást mindenkinek!